Valitse sivu

Sosiaalisen median käyttö markkinoinnissa on kiinnostava aihe. Sen ympärille onkin syntynyt melkoinen kuhina – ja kun on puhujia, on myös paljon erilaisia käsityksiä ja mielipiteitä.

Mikä on totta ja mikä tarua?

Tässä muutamia vastaan tulleita näkemyksiä some-markkinoinnista:

Totta vai tarua some-markkinoinnista?

  • ”Omia verkkosivuja ei enää tarvita, sosiaalinen media riittää markkinointikanavaksi netissä.”
  • ”Markkinointi sosiaalisessa mediassa ei oikeastaan ole markkinointia. Se on lähinnä seurustelua asiakkaiden kanssa, ja kaikenlainen myyminen on ehdottomasti kiellettyä.”
  • ”Tarvitset mahdollisimman monta Facebook-kaveria, Twitter-seuraajaa jne. voidaksesi markkinoida menestyksellisesti sosiaalisessa mediassa. Markkinoijan on tärkeää olla Socially Important Person.”
  • ”Sosiaalinen media soveltuu huonosti B-to-B-markkinointiin.”
  • ”Facebook-mainonta ja yleensäkin mainonta sosiaalisessa mediassa ei kannata, se on tehotonta ja kallista.”

Onko näin? Vai onko totuus jälleen tarua ihmeellisempää?

On aika laittaa some-markkinoinnin myytit totaalisesti murskaksi.

Järjestän kollegoideni Piritta Seppälän ja Satu Kalliomaan kanssa 60 minuutin pituisen verkkoseminaarin, jonka aikana käymme läpi some-markkinointiin liittyviä myyttejä kriittisellä otteella, kyseenalaistaen ja vaihtoehtoisia näkökulmia etsien. Tilaisuuden aikana saat vastauksen moniin digitaaliseen markkinointiin ja sosiaalisen median markkinointikäyttöön liittyviin kysymyksiin – ja voit tietysti esittää myös omat kiperät kysymyksesi.

Seminaarin lopussa kerromme Akatemia 24/7 Oy:n kehittämistä uusista apuvälineistä, joiden avulla pystyt tehokkaalla tavalla omaksumaan tulokselliset verkkomarkkinoinnin menetelmät.

Tarjoamme tämän tunnin pituisen seminaarin sinulle täysin ILMAISEKSI. Koska tilaisuus toteutetaan verkossa, sinun ei edes tarvitse matkustaa tai siirtyä minnekään voidaksesi osallistua. Tätä vartenhan netti on keksitty, vai mitä?

Kenelle tämä seminaari on tarkoitettu?

Some-markkinoinnin myytit murskaksi – verkkoseminaari on tarkoitettu kaikille, jotka haluavat tehostaa yrityksen tai muun organisaation markkinointia verkossa.

Tule mukaan jos:

  • Olet jo kokeillut some-markkinointia, mutta ilman merkittäviä tuloksia
  • Vasta harkitset sosiaalisen median hyödyntämistä markkinoinnissa

Lupaamme tarjota raadollista realismia nykyaikaisesta markkinoinnista ja sosiaalisen median mahdollisuuksista. Ilman ilmapalloja ja cocktailtikkuja. Siis tosi asiaa markkinointiin vakavasti suhtautuville – ei kuitenkaan tosikkomaisesti!

Milloin: Torstaina 12.1.2012 klo 8.30 – 9.30.

Mukaan kannattaa ilmoittautua vaikka kyseinen ajankohta ei kalenteriisi sopisikaan. Tilaisuus tallennetaan videolle, ja lähetämme kaikille ilmoittautuneille ohjeet miten seminaaritallenteen pääsee katsomaan itselleen sopivana ajankohtana.

Ilmoittaudu nyt – tähän tilaisuuteen on tarjolla rajallinen määrä paikkoja.

Tervetuloa mukaan!

Varaa paikkasi verkkoseminaariin