Valitse sivu

HUOM: ARTIKKELISSA MAINITTU OPAS ON VANHENTUNUT EIKÄ SE OLE ENÄÄ SAATAVILLA.

Facebook jatkaa maailman suurimpana yhteisöpalveluna paljon puhetta aiheuttaneista uudistuksistaan huolimatta. Erot käyttäjämäärissä kilpaileviin sivustoihin nähden ovat sadoissa miljoonissa, eikä vakavaa uhkaajaa tällä hetkellä ole näköpiirissä.

800 miljoonan yksityishenkilön perässä Facebookiin tulvii myös yrityksiä ja muita organisaatioita, joita kiinnostavat uudet mahdollisuudet luoda ja hoitaa asiakassuhteita.

Facebook-markkinointi on oma taiteenlajinsa

Markkinointi Facebookissa on erilaista kuin vanhoissa markkinointikanavissa. Menestykseen tarvitaan uudenlaista markkinointiajattelua, tarkasti rajattuja kohderyhmiä ja kiinnostavia sisältöjä.

Lisäksi markkinoijan on opeteltava käyttämään tehokkaasti Facebookin markkinointivälineitä, joita ovat

  • Facebook-sivu
  • Facebook-mainonta
  • Facebookin yhteisöliitännäiset
  • Facebook-sovellukset

Näiden uusien välineiden käyttö on hallittava jokainen erikseen, mutta ennen kaikkea yhdessä, integroituna Facebook-markkinointina.

Maksuton opas johdattaa Facebook-markkinoinnin alkuaskeleiden läpi

10 askelta Facebook-markkinointiin on uusi, maksuton opas kaikille markkinoinnin ammattilaisille, jotka haluavat viedä tuotteensa ja palvelunsa hallitusti Facebookiin.

Lue 10 askelta Facebook-markkinointiin ja käynnistä oman Facebook-markkinoinnin suunnitelmasi työstäminen nyt. Markkinoinnin pelisäännöt ovat muuttumassa dramaattisesti seuraavien vuosien kuluessa, ja uuden kulttuurin rakentaminen vie aikaa. Viivyttely voi nyt tuntua hyvältä ajatukselta, mutta onko tilanne sama kahden vuoden kuluttua?

Lataa MAKSUTON 10 askelta Facebook-markkinointiin -opas10 askelta Facebook-markkinointiin e-kirja

HUOM: OPAS ON VANHENTUNUT EIKÄ SE OLE ENÄÄ SAATAVILLA.